Over ons.

Je krijgt wat je geeft.

Vraag: waarom zien we een diner in een restaurant als een beloning aan onszelf, terwijl diezelfde beloning zoveel positieve energie kan brengen aan een werkplek? Die gedachte is een ambitie geworden: in het DNA van BenC partners is daarom en kwaliteit gastvrijheid een enorme kernwaarde. Corporate dining en hoort een beloning en een geniemoment te zijn: als momentum, maar ook in de kwaliteit van het gebodene. Hoogstaand, exclusief, en toch binnen budget.

En dat is de reden waartoe we zo lang onszelf mogen bewijzen in een veeleisende markt

Drie kernwaarden werken samen om dit te kunnen bieden.

Duurzaamheid zit in onze natuur.

Ons aanbod vindt zijn waarde in de natuur. Kwaliteit groeit als we denken vanuit de natuur. Daar worden we gezamenlijk beter van. Dat vraagt om bewuste keuzes. Waar halen we onze producten vandaan? Hoe zorgen we voor een zo gezond mogelijk aanbod? Hoe bereiden we het? Want als corporate restaurant heb je ook een voorbeeldfunctie voor de gasten. En die dragen we met passie. B & C partners ondersteunt lokale aanbieders, en kiest waar mogelijk voor vers en bio. Want je bent wat je eet.

Our philosophy

De A-Locatie die  graag vooruit denkt  komt vanzelf bij ons.

B&C Partners heeft ruim 25 jaar ervaring binnen de wereld van horeca in de breedste zin van het woord.

De oprichter van B&C Partners, Gijs van der Heiden, horecaondernemer sinds 1970, voorzag in de jaren 90 dat de eetcultuur- en beleving in het bedrijfsleven ver achterbleef in de ontwikeling.  Als echte entrepeneur met passie voor gastvrijheid ging hij hiermee aan de slag. Inmiddels heeft B&C Partners door de jaren heen al voor tal van bedrijven de horeca invulling mogen doen.

Hospitality, quality, health

Waar alles samenkomt ontstaat de BenC cultuur.

HOSPITALITY

Gastvrijheid: de motivator voor een goed bezoek.

De glimlach als ambassadeur. Keuken of bedienend personeel: het draait om weten hoe een gast te eren, zoals dat ook in sterren restaurants gebeurt. De atmosfeer is een enorme meerwaarde voor de beleving van het bezoek. En dat maakt het verschil.

QUALITY

Kwaliteit: gedreven om elke dag hoger te reiken.

Liefde voor de kookkunst. Dat is binnen dekeiken én daarbuiten een vereiste, en die passie willen we doorgeven en cultiveren. Daarom krijgen onze chefs én bedienend personeel de kans om mee te denken, want ieder heeft een talent die meerwaarde kan bieden. 

HEALTH

Gezondheid begint met eetkeuzes.

Gezondheid voor en met elkaar. Met opdrachtgever weldenken over de keuze van het aanbod. Met elkaar de balans vinden tussen dat wat gewenst wordt en dat wat gezondheid, energie en focus dient. Maar ook zo veel mogelijk vers, lokaal ingekocht en bereid. Niet gaan voor pre-made, maar eigen receptuur. Omdat we het waard zijn.